Proaktivni Support za Oracle SW i HW

Track

Oracle licenciranje, edukacija i podrška

Datum i vrijeme

srijeda, 14. listopad 2015., 16:10

Dvorana

Dv 3 Restoran

Trajanje

30'

Kao korisnik Oracle Premier Podrške Vaša organizacija ima pristup alatima i izvorima znanja koji Vam pomažu u proaktivnom održavanju Vaših aplikacija i tehnologije radi ostvarivanja većih poslovnih vrijedosti. Sada, sa “Get Proactive” inicijativom, razumijevanje i implementacija najbolje poslovne prakse iz domene održavanja IT sustava nikada nije bila jednostavnija.Ako su Vaše jedine interakcije sa Oracle Podrškom, u slučaju incidenata, bile vezane oko Service Request-a (SR) tada propuštate koristiti funkcionalnosti Oracle Premier Podrške koje mogu biti ključne za neometano izvođenje Vaših poslovnih procesa. Potpunim korištenjem Oracle Premier Podrške postižete brže rješavanje SR-a, pojednostavljujete izvođenje dnevnih operacija, smanjujete rizike i povećavate raspoloživost te smanjujete ukupne troškove preventivnim održavanjem.Predavanjem želimo upoznati publiku sa novim alatima, najboljim praksama i izvorima informacija portala My Oracle Support organiziranim kroz poslovne ciljeve i proizvode u cilju što učinkovitijeg (proaktivnog) korištenja Oracle Premier Podrške.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Srednje detaljno
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje)
Poželjna funkcija slušatelja: Svi

O predavaču

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Facebooku

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG objavljujemo na Twitteru!

Najbolji pokrovitelj

Bolji pokrovitelj

Dobar pokrovitelj

Medijski pokrovitelj